Banner Publicitate

Anunțurile banner sunt mai degrabă bazate pe imagini decât pe text și sunt o formă populară de publicitate online. Scopul publicității banner este de a promova un brand și / sau de a determina vizitatorii de pe site-ul gazdă să meargă pe site-ul agentului de publicitate. Publicitatea banner, numită și publicitate display, constă din imagini statice sau animate sau media și sunt plasate de obicei în zone cu vizibilitate ridicată de pe site-urile cu trafic intens. Publicitatea pe bannere este atractivă, deoarece poate contribui la creșterea gradului de cunoaștere a mărcii, la generarea de clienți potențiali și la redirecționarea unui public (cum ar fi oferirea unui vizitator de șansa de a se înscrie la un buletin informativ sau a unei perioade de încercare gratuită înainte de a da clic). Publicitatea tradițională, cum ar fi exemplul de mai sus, s-a extins la alte forme, cum ar fi Facebook Ads și Instagram Sponsored Ads. Contul Facebook și Twitter reprezintă aproximativ o treime din cheltuielile publicitare afișate online. Tendința în publicitatea online a văzut că cheltuielile cu anunțurile grafice digitale au depășit-o pe cea a anunțurilor bazate pe căutare în ultimii ani. Începând din 2018, aproximativ o cincime din totalul cheltuielilor publicitare online se îndreaptă către anunțurile grafice digitale, cum ar fi bannerele publicitare și reclame similare. Rețelele publicitare sunt responsabile de potrivirea agenților de publicitate cu site-urile care doresc să vândă publicitate. Ei urmăresc spațiul publicitar disponibil și îl potrivesc cu cererea agenților de publicitate. Tehnologia care permite rețelelor publicitare să facă acest lucru este un server de anunțuri central, care selectează anunțuri specifice care sunt adaptate vizitatorului site-ului web pe baza cuvintelor cheie din căutarea vizitatorului și comportamentul de vizualizare a site-ului web sau pe baza contextului general al conținutului site-ului gazdă.

Înapoi la început